Τέταρτο
Δεν υπάρχουν σχόλια 67 Προβολές

«Κύριος και Κυρία Λοτ» της Αντιγόνης Σταυροπούλου στο θέατρο act

ΚΥΡΙΟΣ-ΚΑΙ-ΚΥΡΙΑ-ΛΟΤ-ΣΤΟ-ΘΕΑΤΡΟ-ACT5
17 Απριλίου 2019 @ 21:30
2019-04-17T21:30:00+03:00
2019-04-17T22:00:00+03:00
Θέατρο act
Γεροκωστοπούλου 65
Πάτρα

17 & 18 Απριλίου 2019 στις 21:30

| Ησυχία |
– Να φύγουμε από ‘δω.
– Α! Πού θα πάμε;
– Να βρούμε μία όαση.
– Μια γούβα με νερό.
– Όαση!
– Αληθινή;
– Όσο εμείς.
| Σιωπή |

Η καλλιτεχνική συμμορία Ντουέντε μετά τη μεγάλη επιτυχία με την παράσταση «Κούκλες» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και πριν την πολυαναμενόμενη δωδεκάωρη one-off παράσταση, το Μάιο, στο Bios με το έργο «Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.» της Λένας Κιτσοπούλου, θα βρεθεί στην Πάτρα και στο θέατρο act, Τετάρτη 17 & Πέμπτη 18 Απριλίου στις 21:30, για δύο μόνο παραστάσεις με το έργο «Κύριος και Κυρία Λοτ» της Αντιγόνης Σταυροπούλου που παρουσιάστηκε ήδη με επιτυχία στην Αθήνα και θα επαναληφθεί.

ΚΥΡΙΟΣ-ΚΑΙ-ΚΥΡΙΑ-ΛΟΤ-ΣΤΟ-ΘΕΑΤΡΟ-ACT1


ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ: Μία λαίδη. Το πρόσωπο μοιάζει με νεκρής από καιρό γυναίκας. Μαλλιά ξασμένα. Τεντωμένα νεύρα στον λαιμό. Τα πόδια της μοιάζουν με ουρά. Ίσως φοράει νυφικό και κρατά μια ανθοδέσμη. Πιστεύει πως έχει γενέθλια κάθε μέρα. Ακούει στο όνομα Λοτ. Κυρία Λοτ. Την αναζητά ένας ιππότης.

ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ: Ένας ιππότης. Το πρόσωπο γαμψό. Ρυτίδες στο μέτωπο. Μπούκλες. Παλεύει συχνά με αόρατους εχθρούς. Στο στέρνο του μέσα, ένα σβηστό κερί. Ενδέχεται να φοράει μαύρα και να βαστά ένα σπαθί. Πιστεύει πως δεν έχει γενέθλια ποτέ. Ακούει στο όνομα Λοτ. Κύριος Λοτ. Τον ψάχνει μια λαίδη.

Χάθηκαν στο Κάμελοτ, πριν δεκαπέντε αιώνες. Συναντήθηκαν, κάποτε, σε ένα τρένο ιταλικό, σε ένα μικρό βαγόνι. Κάποιοι τους είδαν σε μια γέφυρα της Βενετίας. Είπαν πως μοιάζουν με Ρωμαίο και Ιουλιέτα. Άλλοι, πως είναι δυο αυτόχειρες ανώνυμοι. Ύστερα, βρέθηκαν σε έναν δρόμο της Αθήνας κι αμέσως χάθηκαν ξανά. Ακούγεται πως είναι Εύα και Αδάμ, ο Λωτ και η γυναίκα του, μια Σάρρα με δύο ρω ενωμένα. Ορφέας και Ευριδίκη. Δυο αστερισμοί, η Ανδρομέδα κι ο Περσέας. Πίνακες του Γουοτερχάουζ και φιγούρες του Πικάσο, μοιάζουν με όλους αυτούς και με άλλους τόσους και αρνούνται όλα τα ονόματα. Μονάχα ψάχνει ο ένας τον άλλον. Σε αεροδρόμια, σε λιμάνια και προβλήτες και σταθμούς. Στα Σόδομα, στα Γόμορρα. Παντού. Για πάντα. Μέχρι να κοιτάξουν δίπλα και να δουν πως παν’ μαζί. Εκεί γεννιούνται και βαφτίζονται απ’ την αρχή. Εκεί, αγκαλιά, πεθαίνουν. Εκεί, μες στην μπανιέρα του σπιτιού τους. Περιμένοντας μια γόνδολα να τους πάει κάπου μακριά. Ή ένα φέρι μποτ. Τον πελαργό. Κάτι. Μέχρι να φτάσουν στον τερματικό σταθμό. Γιουκάλι.

Ένα ιπποτικό παραμύθι παραλόγου για έναν αδικοχαμένο έρωτα δεκαπέντε αιώνων και κάτι. Σαν σε κυβιστικό πίνακα ζωής, ο Sir Lancelot και η Lady of Shalott μάχονται ενάντια στη λήθη των καιρών, για μια ευκαιρία στην αγάπη.

Το έργο γράφτηκε στο 3ο στούντιο συγγραφής θεατρικού έργου του Εθνικού Θεάτρου. Κι οποιαδήποτε ομοιότητα με τη ζωή είναι συμπτωματική.

ΚΥΡΙΟΣ-ΚΑΙ-ΚΥΡΙΑ-ΛΟΤ-ΣΤΟ-ΘΕΑΤΡΟ-ACT3


Ταυτότητα Παράστασης

Κείμενο: Αντιγόνη Σταυροπούλου
Δραματουργική επεξεργασία – σκηνοθεσία: Νικόλας Ανδρουλάκης
Σκηνoγραφία: Δημήτρης Κωνσταντάρας
Μουσική επιμέλεια: Κάποιοι άλλοι
Κινησιολογία: Έμιλυ Νικόλα
Φωτογραφίες: Manuel Silvestri
Οργάνωση Παραγωγής: Γιάννης Βερβενιώτης
Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Αξιώτης
Παραγωγή: Ντουέντε

Παίζουν: Νικόλας Ανδρουλάκης, Αντιγόνη Σταυροπούλου

Θέατρο act (Σκάλες Γεροκωστοπούλου 65, Πάτρα)

Τετάρτη 17 & Πέμπτη 18 Απριλίου 2019 στις 21:30

Γενική είσοδος: 10 ευρώ | Προπώληση: στο ταμείο του θεάτρου

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610272037, 6936122263 | facebook event



Σχετικά με τον αρθρογράφο:
Έχει γράψει 339 Άρθρα

Στο tetartopress.gr φιλοξενούνται καθηµερινά απόψεις και θέµατα για τις τέχνες, το περιβάλλον, τα ταξίδια, την ιστορία, την ανάδειξη της δηµιουργικότητας και της πρωτοτυπίας, ιδέες για τον ελεύθερο χρόνο αλλά και σχολιασµός επιλεγµένων στιγµών της επικαιρότητας. Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που σκοπό έχει να δώσει µια κριτική µατιά σε θέματα με πολιτιστικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικοπολιτικό ενδιαφέρον.

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top