Τέταρτο
Δεν υπάρχουν σχόλια 106 Προβολές

Υγιεινά Χριστούγεννα!

mttuqirdzmg-mira-bozhko-fb

mttuqirdzmg-mira-bozhko


Η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει εδώ και λίγες ημέρες. Μη μου πείτε πως δεν ετοιμάζεστε πυρετωδώς για την άφιξη των Χριστουγέννων! Στολίδια, λαμπάκια, χρώματα, χριστουγεννιάτικες μελωδίες και μία γαλήνια ατμόσφαιρα ντύνουν πανέμορφα όλο το «τρέξιμο» αυτών των ημερών. Ειδικά για τις νοικοκυρές της παρέας που δεν επιθυμούν να αφήσουν κανένα παραδοσιακό έδεσμα εκτός τραπεζιού. Θύματά τους όλοι οι υπόλοιποι, που μάλλον μετά τη γέννηση του Χριστού θα δούμε τις ζυγαριές μας να πλησιάζουν επικίνδυνα νούμερα! Ιδού λοιπόν 6 υγιεινά υλικά που μπορούμε να συμπεριλάβουμε στο χριστουγεννιάτικο μενού μας.

– Κουκουναρόσποροι: Είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά, βιταμίνες, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Δένουν πολύ γευστικά με το ρύζι και κατά βάση χρησιμοποιούνται στο γέμισμα της γαλοπούλας.

– Κάστανο: Όσο και αν σας κάνει εντύπωση πρόκειται για ένα φρούτο πλούσιο σε σύνθετους υδατάνθρακες και κάλιο. Η υφή του είναι τέτοια ώστε να μας χορταίνει γρήγορα.

– Σταφίδες: Είτε μαύρες είτε ξανθές, προσθέτουν μια ιδιαίτερη γλύκα στη γέμιση της γαλοπούλας μας. Θυμηθείτε ότι είναι πλούσιες σε φυσική φρουκτόζη, σίδηρο και άλλα ιχνοστοιχεία χωρίς να προσδίδουν λιπαρά.

– Κουβερτούρα: Προτιμήστε την στα γλυκά αυτών των ημερών, και προστατεύστε την καρδιά σας. Περιέχει άφθονες αντιοξειδωτικές ουσίες και εξισσοροπεί τα κορεσμένα λιπαρά με υγιεινά ακόρεστα λίπη.

– Κανέλα: Ποιος δε λατρεύει την γλυκιά μυρωδιά που δίνει στην κουζίνα μας; Θεωρείται το ιδανικό καρύκευμα καθώς επιταχύνει τη διαδικασία της πέψης και χαλαρώνει το στομάχι από τυμπανισμό. Στα μεγάλα θετικά της, ο πλούτος της σε βιταμίνη C.

– Ρόδι: Το φρούτο της Πρωτοχρονιάς που συμβολίζει καλοτυχία. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ιχνοστοιχεία και έχει χαρακτηριστεί ως φρούτο της αποτοξίνωσης. Τα μικρά σποράκια του βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Μην φοβηθείτε να το δοκιμάσετε τόσο στη γέμιση της γαλοπούλας αλλά και σε σαλάτες και γλυκά.

Μετά από αυτές τις μικρές συμβουλές, μου υπόσχεστε ότι δεν θα πυρπολήσετε τον εαυτό σας με άσκοπες θερμίδες;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Σχετικά με τον αρθρογράφο:
Έχει γράψει 35 Άρθρα

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Δράμα. Η μεγάλη της αγάπη για την φαρμακευτική την έφερε στην Πάτρα στην οποία ζει και εργάζεται ως φαρμακοποιός. Παθιάζεται με το επάγγελμα της, το διάβασμα και την μουσική. Η αποτύπωση λέξεων σε χαρτί, είναι για την ίδια έκφραση συναισθημάτων και δημιουργικότητα. Λίγο ανατρεπτική σε οτιδήποτε θεωρεί στάσιμο και αρκετά «εναλλακτική» σε ιδέες, απόψεις, αντιλήψεις. Αρθρογραφεί σε διάφορα περιοδικά του φαρμακευτικού χώρου και από το 2012 και για το Τέταρτο, σε μία γωνιά που μέσα από τα διάφορα χιουμοριστικά κειμενάκια ελπίζει να ανακαλύψετε την επιστημονικότητα και τις εναλλακτικές προσεγγίσεις στην υγεία μας. (c.fetinidou@gmail.com)

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top