tetartopress

Πώς είδε ο Χάνσεν την Πάτρα το 1833

xenofon 121


Το καλοκαίρι του 1833 αποβιβάζεται στο λιµάνι της Πάτρας ο ∆ανός αρχιτέκτονας Χριστιανός Χάνσεν και από αυτή την πρώτη του επαφή µε την ηπειρωτική Ελλάδα µας αφήνει µία σηµαντική καταγραφή της πόλης, η οποία εκείνα τα πρώιµα χρόνια άρχιζε να παίρνει τη µορφή ενός αστικού κέντρου.

Στο σχέδιο µε µολύβι αποτυπώνεται η περιοχή γύρω από το κάστρο της Πάτρας µε κτίρια ταπεινά µιας γειτονιάς λαϊκής που κράτησε τον χαρακτήρα αυτό µέχρι και τις µέρες µας.

 
 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
Πρωτοφανής απειλή για τους γύπες της Κρήτης από την αιολική βιομηχανία

Πρωτοφανής απειλή για τους γύπες της Κρήτης από την αιολική βιομηχανία

Πάνω από 500 MW ανεμογεννητριών υπό αδειοδότηση σε κρίσιμους βιότοπους γυπών στην Κρήτη, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας ...
Φορμίκουλα

To νέο Θαλάσσιο Πάρκο στο Ιόνιο και η προστασία της νησίδας Φορμίκουλα

Η ανακήρυξη δύο νέων εκτεταμένων θαλάσσιων πάρκων αναμένεται, ως δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης με αφορμή το 9ο Διεθνές Συνέδριο για ...
Πάτρα: Κάλεσμα Εργατικών Συλλογικοτήτων στην Απεργία 17 Απρίλη

Πάτρα: Κάλεσμα Εργατικών Συλλογικοτήτων στην Απεργία 17 Απρίλη

Το Σωματείο Εργαζομένων στην Έρευνα και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση – Παράρτημα Πάτρας (LABour Πάτρας) και η Αριστερή Πρωτοβουλία Τεχνικών Πάτρας καλούν ...
Σώστε τις ελληνικές θάλασσες

Σώστε τις ελληνικές θάλασσες

Σε συγκέντρωση για την υπεράσπιση των Θαλασσών στο Παγκόσμιο Συνέδριο για τους Ωκεανούς την Τρίτη 16 Απριλίου στις 17:00 καλεί ...

Σχετικά με τον αρθρογράφο:

Έχει γράψει 51 Άρθρα

Ο Ξενοφών Αργ. Παπαευθυμίου γεννήθηκε το 1962 στην Πάτρα. Σπούδασε στη Φλωρεντία, στην Universita Internazionale dell’ Arte, απ’ όπου πήρε δίπλωμα στη Συντήρηση Έργων Τέχνης και στη Μουσειολογία, με ειδίκευση στην Οπτική Επικοινωνία του Έργου Τέχνης.Από το 1988 έχει εργαστεί σαν συμβασιούχος στην 2η Εφορεία Νεότερων Μνημείων, ενώ από το 1990 εργάζεται ιδιωτικά διατηρώντας εργαστήριο συντήρησης έργων τέχνης.Έχει εργαστεί σε έργα πολιτιστικής διαχείρισης, ψηφιοποίησης και τεκμηρίωσης, έχει γράψει και επιμεληθεί βιβλία με ανάλογη θεματολογία και ασχολείται με την έρευνα και τεκμηρίωσης της νεότερης αρχιτεκτονικής κληρονομιάς και του βιομηχανικής και τεχνολογικού πολιτισμού της Πάτρας.Έχει παρουσιάσει φωτογραφική δουλειά του σε δύο ατομικές και αρκετές ομαδικές εκθέσεις.Είναι μέλος του Ελληνικού Τμήματος του T.I.C.C.I.H. (Διεθνής Επιτροπή για τη Διατήρηση της Βιομηχανικής Κληρονομιάς), μέλος της Επιτροπής του Μουσείου Λαϊκής Τέχνης του Δήμου Πατρέων και του Δ.Σ. της Εταιρείας Αχαϊκών Σπουδών. | [email protected]

Back to Top