tetartopress

Ελεάννα Βαρελά: «Μέτρα»


Η  Ελεάννα Βαρελά παρουσιάζει το νέο ψηφιακό single με τίτλο «Μέτρα», σε μουσική και στίχους του μαέστρου και συνθέτη Νίκου Χιώτογλου.

Η Ελεάννα Βαρελά έχει συμμετάσχει σε πολλές συναυλίες με την Εστουδιαντίνα Νέας Ιωνίας αλλά και την Ορχήστρα «Ρυθμός», ενώ κορυφαία στιγμή στην μέχρι τώρα καριέρα της αποτελεί η παρουσία της στο Ηρώδειο μαζί με τους Δημήτρη Μπάση, Γλυκερία και Jonathan Jackson στο έργο του συνθέτη Ανδρέα Κατσιγιάννη «Μεγάλες Ώρες», συμπράττοντας με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό τη Διεύθυνση του Ευστάθιου Σούλη.

Το τραγούδι «Μέτρα» είναι μια δημιουργία του Νίκου Χιώτογλου που αντλεί στοιχεία από την παραδοσιακή μουσική και αποτελεί δείγμα της ικανότητάς του να συνδυάζει αρμονικά την ανεξάντλητη μουσική μας ιστορία με τη σύγχρονη ματιά ενός νέου προικισμένου καλλιτέχνη.

Το τραγούδι αποτελεί μία υπόμνηση της λυτρωτικής αξίας που έχει μία όαση αγάπης σε ένα αχανές τοπίο αποξένωσης.

Το τραγούδι «Μέτρα» κυκλοφορεί ψηφιακά από το Ogdoo Music group και συνοδεύεται από ένα εξαιρετικό music video του Πάνου Ζενίδη που έχει δημιουργήσει στην ουσία μία ταινία μικρού μήκους στην οποία ξεχωρίζουν με την ερμηνεία τους, ο καταξιωμένος ηθοποιός Μιχάλης Μητρούσης η Μάρθα Χαμπίμπη και η Εβελίνα Παπαναστασίου.


Στίχοι:

 

Σε ποιο αγνάντι, σε ποια αγήτευτα νερά,
σε ποια αλήθεια βρίσκει η θάλασσα στεριά,
καρδιά μου,
βρίσκει η θάλασσα στεριά

Σε ποιες λέξεις, σε ποια έρημα κορμιά,
σε ποια πάθη κρύβει ο φόβος γιατρειά,
καρδιά μου,
κρύβει ο φόβος γιατρειά

Μέτρα,
πόσες μέρες μέτρα, η ζωή είναι πέτρα.
Μα στις νύχτες στάσου,
που είμαι εδώ κοντά σου

Σε ποιο αντίκρυ, σε ποια αλαργινά βουνά,
ποια αγάπη βρίσκει ο πόνος και γελά,
καρδιά μου,
βρίσκει ο πόνος και γελά

Μέτρα,
πόσες μέρες μέτρα, η ζωή είναι πέτρα.
Μα στις νύχτες στάσου,
που είμαι εδώ κοντά σου


Credits:

 

Σκηνοθεσία: Πάνος Ζενίδης
Drone: Κωνσταντίνος Μαυρομάτης (above the clouds)
MUA: Κερασία Τσιαμασφύρη
Διεύθυνση Παραγωγής: Κώστας Χιώτογλου

Φιλική συμμετοχή: Μιχάλης Μητρούσης

Έπαιξαν οι: Μάρθα Χαμπίμπη, Εβελίνα Παπαναστασίου

Παίζουν οι μουσικοί:
Λάφτα: Νίκος Μέρμηγκας
Φλογέρα, Κλαρίνο: Διονύσης Θεοδόσης
Πιάνο: Γιάννης Παπαδόπουλος
Κιθάρες: Δημήτρης Σιάμπος
Κοντραμπάσο: Κώστας Πατσιώτης
Τύμπανα, Κρουστά: Μιχάλης Μπακάλης
Vocals: Ρισέλ Μέτα

Ενορχήστρωση: Δημήτρης Σιάμπος
Ηχοληψία, Μίξη: Σωτήρης Ζηλιασκόπουλος @ Antart Studios

 
 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
SLAPP Proof: Συνηγορία για την Ελευθερία Έκφρασης και Πληροφόρησης

SLAPP Proof: Συνηγορία για την Ελευθερία Έκφρασης και Πληροφόρησης

Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και η ερευνητική δημοσιογραφική ομάδα The Manifold ανακοινώνουν την έναρξη του έργου ...
Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας: Επιτακτική η ανάγκη της θεσμικής θωράκισης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών

Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας: Επιτακτική η ανάγκη της θεσμικής θωράκισης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών

Ψήφισμα του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας ενάντια στη σύλληψη και κράτηση εκπαιδευτικών στη Ρόδο: Απαιτούμε την άμεση αποκατάστασή τους ...
Πρωτοφανής απειλή για τους γύπες της Κρήτης από την αιολική βιομηχανία

Πρωτοφανής απειλή για τους γύπες της Κρήτης από την αιολική βιομηχανία

Πάνω από 500 MW ανεμογεννητριών υπό αδειοδότηση σε κρίσιμους βιότοπους γυπών στην Κρήτη, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας ...
Φορμίκουλα

To νέο Θαλάσσιο Πάρκο στο Ιόνιο και η προστασία της νησίδας Φορμίκουλα

Η ανακήρυξη δύο νέων εκτεταμένων θαλάσσιων πάρκων αναμένεται, ως δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης με αφορμή το 9ο Διεθνές Συνέδριο για ...

Σχετικά με τον αρθρογράφο:

Έχει γράψει 13872 Άρθρα

Στο tetartopress.gr φιλοξενούνται καθημερινά απόψεις, σχόλια και θέματα για επιλεγμένες στιγμές της επικαιρότητας, με έμφαση στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στο βιβλίο, στη μουσική, στα ταξίδια και στην ιστορία. Το tetartopress.gr είναι μια διαδικτυακή εφημερίδα που σκοπό έχει να δώσει µια κριτική µατιά σε θέματα με πολιτιστικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικοπολιτικό ενδιαφέρον.

RELATED ARTICLES

Back to Top