tetartopress

«Ο Χάυντν το ‘σκασε» στο Μέγαρο Μουσικής


«Ο Χάυντν το ‘σκασε!» Μια νέα παραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, που ανεβαίνει την Κυριακή 6 Νοεμβρίου στις 12 το μεσημέρι, στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Μια διασκεδαστική πρωινή συναυλία για όλη την οικογένεια, που αφηγείται την παράξενη ιστορία της δημιουργίας της Συμφωνίας αρ. 45 σε φα δίεση ελάσσονα, «Του αποχαιρετισμού», η οποία γράφτηκε το 1772 από τον σπουδαίο αυστριακό συνθέτη Joseph Haydn [Γιόζεφ Χάυντν] (1732-1809).

Αυτή η καινούργια μουσική πρόταση του Μεγάρου βασίζεται σε μια ιδέα και σε κείμενα της Δέσποινας Παπαγιαννοπούλου, με τη Νάντια Κοντογεώργη στον διπλό ρόλο της σκηνοθέτιδας και μεταφράστριας των πάντων. Τον Πρίγκιπα Μίκλος Εστερχάζυ ερμηνεύει ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Μάνος Βαβαδάκης, ενώ ο μαέστρος Στάθης Σούλης διευθύνει την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ και ταυτόχρονα υποδύεται τον Joseph Haydn.

Η Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ ερμηνεύει τη Συμφωνία αρ. 45 του Χάυντν, τη λεγόμενη «Συμφωνία του αποχαιρετισμού». Γιατί πήρε το όνομα «του αποχαιρετισμού», γιατί στο φινάλε οι μουσικοί αφήνουν στη μέση το έργο και φεύγουν ένας ένας από τη σκηνή, αυτά και άλλα ερωτήματα γέννησαν μια ιστορία. Θρύλος ή αλήθεια, η ιστορία αυτή εξηγεί γιατί ο Χάυντν έγραψε το έργο και γιατί του έδωσε αυτό το τέλος. Η γνωστή και αγαπημένη ηθοποιός Νάντια Κοντογεώργη θα αφηγηθεί στα παιδιά την ιστορία της Συμφωνίας αρ. 45. Χάρη στη χτενισμένη και πουδραρισμένη περούκα της, στη φορτισμένη ντουντούκα της, στις γνώσεις και στην αγάπη της για τη μουσική, η Νάντια θα παρασύρει μικρούς και μεγάλους στον κόσμο του Χάυντν και στο μαγικό παλάτι του Πρίγκιπα Εστερχάζυ, όπου ένα πρόβλημα ζητάει επειγόντως λύση!

Συντελεστές

Ιδέα και κείμενα | Δέσποινα Παπαγιαννοπούλου
Σκηνοθεσία, αφήγηση | Νάντια Κοντογεώργη
Πρίγκιπας Μίκλος Εστερχάζυ | Μάνος Βαβαδάκης
Γιόζεφ Χάυντν | Στάθης Σούλης

Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ
Μουσική διεύθυνση | Στάθης Σούλης

Λίγα λόγια για τη συναυλία

1772. Ο πρίγκιπας Εστερχάζυ κρατάει εδώ και έξι μήνες έγκλειστους στο παλάτι του τους αυλικούς μουσικούς του, μακριά από τα σπίτια και τις  οικογένειές τους. Αυτοί είναι πυρ και μανία μαζί του, απειλούν να φύγουν. Ο μαέστρος τους και συνθέτης Γιόζεφ Χάυντν γράφει τη «Συμφωνία του αποχαιρετισμού» δίνοντάς της ένα τέλος περίεργο, μισο-αστείο, μισο-απειλητικό, πάντα μελωδικό! Κι ο πρίγκιπας παίρνει, επιτέλους, το μήνυμα.

 

Πληροφορίες

Κυριακή 6 Νοεμβρίου στις 12:00

Τιμές εισιτηρίων: €8.00 φοιτητές, νέοι έως 25 ετών, άνεργοι, ΑμΕΑ, 65+ & πολύτεκνοι €14.00

Εισιτήρια: megaron.gr

Αίθουσα: Χρήστος ΛαμπράκηςΜέγαρο Μουσικής, Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη 1 Αθήνα | Οδηγίες πρόσβασης μέσω Google map

 
 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
Φορμίκουλα

To νέο Θαλάσσιο Πάρκο στο Ιόνιο και η προστασία της νησίδας Φορμίκουλα

Η ανακήρυξη δύο νέων εκτεταμένων θαλάσσιων πάρκων αναμένεται, ως δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης με αφορμή το 9ο Διεθνές Συνέδριο για ...
Πάτρα: Κάλεσμα Εργατικών Συλλογικοτήτων στην Απεργία 17 Απρίλη

Πάτρα: Κάλεσμα Εργατικών Συλλογικοτήτων στην Απεργία 17 Απρίλη

Το Σωματείο Εργαζομένων στην Έρευνα και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση – Παράρτημα Πάτρας (LABour Πάτρας) και η Αριστερή Πρωτοβουλία Τεχνικών Πάτρας καλούν ...
Σώστε τις ελληνικές θάλασσες

Σώστε τις ελληνικές θάλασσες

Σε συγκέντρωση για την υπεράσπιση των Θαλασσών στο Παγκόσμιο Συνέδριο για τους Ωκεανούς την Τρίτη 16 Απριλίου στις 17:00 καλεί ...
Πάτρα: Η σημασία των λεκανών απορροής ποταμών - Εκδήλωση της ΟΙΚΙΠΑ

Πάτρα: Η σημασία των λεκανών απορροής ποταμών – Εκδήλωση της ΟΙΚΙΠΑ

Τη σημασία των λεκανών απορροής και την ανάγκη σεβασμού τους, για τη διατήρηση σε καλή ποιοτική και ποσοτική κατάσταση των ...

Σχετικά με τον αρθρογράφο:

Έχει γράψει 13868 Άρθρα

Στο tetartopress.gr φιλοξενούνται καθημερινά απόψεις, σχόλια και θέματα για επιλεγμένες στιγμές της επικαιρότητας, με έμφαση στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στο βιβλίο, στη μουσική, στα ταξίδια και στην ιστορία. Το tetartopress.gr είναι μια διαδικτυακή εφημερίδα που σκοπό έχει να δώσει µια κριτική µατιά σε θέματα με πολιτιστικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικοπολιτικό ενδιαφέρον.

RELATED ARTICLES

Back to Top