tetartopress

Οι παραστάσεις του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας στο διαδίκτυο | Από την Τρίτη 21 Απριλίου


Update 25/4/2020:

Όπως ενημερώνει το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας οι διαδικτυακές προβολές των παραστάσεων που ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν στις 21 Απριλίου ακυρώνονται.

Η ανακοίνωση του ΔΗΠΕΘΕ έχει ως εξής:

Το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας προσπαθώντας να προσφέρει δωρεάν παραστάσεις, από  το διαδίκτυο, στους συμπολίτες μας, αυτές τις δύσκολες μέρες, διαμόρφωσε ένα ενδεικτικό πρόγραμμα παραστάσεων και το δημοσίευσε. Για τις παραστάσεις από το “ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ”, μας είχαν σταλεί υπεύθυνες δηλώσεις ηθοποιών που πρόθυμα δέχτηκαν την πρόταση. Για τις άλλες δυο παραστάσεις ζητήθηκε αρχικά από το Υπουργείο Πολιτισμού η προβολή τους από δική του ιστοσελίδα και συντάχθηκε ένας κατάλογος πιθανών προβολών της κεντρικής σκηνής, αλλά η καθυστέρηση απάντησης μας οδήγησε στην απόφαση να τις προβάλουμε στη συνέχεια αυτών του “ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ”.  Ήταν σφάλμα μας ότι ανακοινώσαμε τις δύο αυτές παραστάσεις μαζί  με εκείνες από το “ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ” προτού να λάβουμε την άδεια των συντελεστών τους, παρότι είχαμε ήδη ετοιμάσει την επιστολή με την οποία ζητούσαμε την άδειά τους. Μετά τη διαμαρτυρία κάποιων από αυτούς για το γεγονός ότι δεν ρωτήθηκαν, τηρώντας ενιαία στάση για όλες τις παραγωγές ΔΗΠΕΘΕ, ματαιώσαμε όλες τις προβολές  παραστάσεών του.

Οφείλουμε να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας, που ανέμεναν αυτές τις παραστάσεις, αλλά και τους συντελεστές, που δεν είχαν ερωτηθεί, ότι  η ενέργειά μας, αν και βιαστική, ήταν καλοπροαίρετη και ζητούμε συγγνώμη από όλους.

Είναι γνωστό ότι το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας σέβεται και υπερασπίζεται σταθερά τα δικαιώματα των ηθοποιών και ότι θεωρεί αναντικατάστατη τη ζωντανή παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων. Πρόθεσή μας είναι η προσφορά στον λαό μας, όπως αρμόζει σε ένα ΔΗΠΕΘΕ, αλλά και η στήριξη των καλλιτεχνών που σήμερα δοκιμάζονται από τη σκληρή αντιμετώπισή τους  στην αγορά του θεάματος. Κανείς δεν θα θιγεί από το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι είναι  το μοναδικό ΔΗΠΕΘΕ που έχει υπογράψει και εφαρμόζει στο ακέραιο τη σύμβαση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

Για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου

Πέτρος Βάης

——-

Με πέντε παραγωγές της Κεντρικής Σκηνής και του Άρματος Θέσπιδος ξεκινάει τις διαδικτυακές του προβολές το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας. Η πρώτη παράσταση που θα αρχίσει να προβάλλεται στις 21 Απριλίου είναι το «Ελιξίριον Τσέχωφ» και θα ακολουθήσουν «Η πηγή των Αμνών», «Η τρελή του Σαγιό», «H Zωή του Γαλιλαίου» και «Το παιχνίδι του έρωτα και της τύχης».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή του:

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας συμπαραστέκεται στους  συμπολίτες μας που δίνουν τον αγώνα για την υγεία τους, με τους περιορισμούς, τις οικονομικές δυσκολίες και την ανασφάλεια για την εργασία τους.

Με τις παραγωγές της Κεντρικής Σκηνής και του Άρματος Θέσπιδος, που για περισσότερο από τέσσερα χρόνια βρίσκεται κοντά σε κάθε συμπολίτη μας, προσπαθήσαμε να εξασφαλίσουμε τις προϋποθέσεις για τη διαδικτυακή παρουσίαση των προηγούμενων παραστάσεων και τη διάθεσή τους  για να συντροφεύσουν τους φίλους μας στις δύσκολες αυτές μέρες.

Αντιμετωπίσαμε το θέμα με σεβασμό στα πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα των καλλιτεχνών, που καθημερινά παραβιάζονται και ευχαριστούμε τους ηθοποιούς και τους συντελεστές των παραστάσεων που με ενθουσιασμό μας δήλωσαν τη συγκατάθεσή τους γι’ αυτή την προσφορά, για τη δύσκολη αυτή περίοδο.

Επιλέξαμε αρχικά πέντε παραστάσεις που θα προβληθούν σε σύνδεση από την ιστοσελίδα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και άλλες παραγωγές του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

Παραστάσεις:

«ΕΛΙΞΙΡΙΟΝ», Α. ΤΣΕΧΩΦ, από Τρίτη 21/4, και από ώρα 19:00 έως και Παρασκευή 24/4 και ώρα 8:00.

«Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ» του Lope Felix de Vega Carpio , από Παρασκευή 24/4 και από ώρα 19:00 μέχρι και Δευτέρα 27/4 και ώρα 8:00.

«ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ» του Μαριβώ, από Δευτέρα 27/4 και ώρα 19:00 μέχρι και Πέμπτη 30/4 και ώρα 8:00.

«H ZΩΗ ΤΟΥ ΓΑΛΙΛΑΙΟΥ» του Μπέρτολτ Μπρεχτ, από Πέμπτη 30/4 και ώρα 19:00 μέχρι και Κυριακή 3/5 και ώρα 8:00.

«Η ΤΡΕΛΗ ΤΟΥ ΣΑΓΙΩ»,του Jean Giraudoux από Κυριακή 3/5 και ώρα 19:00 μέχρι και Τετάρτη 6/5 και ώρα 8:00.

Το Κανάλι του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας στο youtube μπορείτε να το βρείτε εδώ.

 

——-

Ελιξίριον Τσέχωφ

Το «Ελιξίριον Τσέχωφ!» είναι μια παράσταση «θεραπευτική». Βασίζεται στις ευεργετικές ιδιότητες του γέλιου από το γιατρό της ψυχής  Άντον Τσέχωφ. Το «Ελιξίριον Τσέχωφ!» αποτελούν οι τρεις κωμωδίες: η Πρόταση Γάμου, η Αρκούδα και η Επέτειος. Είναι η πρώτη παράσταση του θεσμού Άρμα Θέσπιδος του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας  που περιόδευσε στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοδυτικής Ελλάδος.

Η υπόθεση του Έργου:

Μια Πρόταση γάμου καταλήγει σε έναν τρικούβερτο καβγά για αγελαδοβοσκές  με λιποθυμίες και φιλιά. Μια όμορφη χήρα ταράζεται όταν στο σπίτι της  μπαίνει θυμωμένος ένας χωριάτης που μοιάζει με Αρκούδα και ζητάει τα χρέη του μακαρίτη άντρας της. Οι δυο τους μαλώνουν τόσο έντονα που καταλήγουν σε μονομαχία. Και τότε ερωτεύονται παράφορα. Ο πρόεδρος του  διοικητικού συμβουλίου  μαζί  με τον λογιστή  του, προσπαθούν  να γράψουν  ένα λόγο για την Επέτειο της τράπεζας στο γραφείο τους  και  ξαφνικά εισβάλει μια ανήμπορη  γυναίκα  που  ζητάει  τους μισθούς του άντρα της από την Νομαρχία. Μετά από διάφορα ευτράπελα  η γιορτή  για την Επέτειο καταστρέφεται.

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Χρήστος Στρέπκος
Μετάφραση: Λυκούργος Καλλέργης.
Σκηνικά  – Κοστούμια : Θάλεια Ιστικοπούλου

Παίζουν οι ηθοποιοί: Ελένη Καλαντζοπούλου, Κατερίνα Κολλυροπούλου, Βασίλης Κόκκαλης, Γιάννης Τσάκωνας


Η πηγή των Αμνών του Lope Felix de Vega Carpio

Πρόκειται για την πραγματική  ιστορία των κατοίκων ενός χωριού της Ισπανίας του 1470,  όπου οι κάτοικοί του, ξεσηκώθηκαν  εναντίον του αδίστακτου διοικητή Φερνάν Γκόμεθ ντε Γκουθμάν με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του. Παρά τα σκληρά βασανιστήρια που υπέστησαν  οι κάτοικοι του, κανείς δεν ομολόγησε την δολοφονία και η απάντησή τους  ήταν στερεότυπη: ό,τι για όλα ευθύνετο η Φουέντε Οβεχούνα , δηλαδή το χωριό.

Η κοινωνία του ισπανικού χωριού πέρασε στην ιστορία , έγινε θρύλος και αργότερα μεταφέρθηκε στη θεατρική σκηνή από τον σημαντικότερο εκπρόσωπο του ισπανικού κλασικού θεάτρου  Λόπε δε Βέγα (1562-1635)

«Η πηγή των Αμνών» αναδείχτηκε σε «σύμβολο» των επαναστατημένων λαών . Αν και πρόκειται για ένα έργο τρυφερό και  βαθύτατα κοινωνικό, έθεσε τον προβληματισμό βασικών ζητημάτων , σχετικά με την δύναμη της εξουσίας , την πολιτική θέση του ατόμου απέναντι στους καταπιεστές αλλά και θέματα όπως η ιδιοκτησία γης, η  δυσβάσταχτη φορολογία, η διαχείριση των ατομικών ελευθεριών.

Το έργο παραμένει διαχρονικό, θέτει επί τάπητος προβλήματα που αναζητούν λύση στον παγκόσμιο χάρτη  και δίνει έμφαση  στο πολιτικό ερώτημα : Πρέπει να αποτελεί κοινωνική συνείδηση ή επαφίεται στην ατομική ηθική το καθήκον της συλλογικής ευθύνης?

Συντελεστές

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Νίκος Γκάτσος
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ-ΔΙΑΣΚΕΥΗ & ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: Σταύρος Τσακίρης
ΣΚΗΝΙΚΑ-ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Βασίλης Παπατσαρούχας
ΜΟΥΣΙΚΗ: Θάνος Μικρούτσικος
ΣΤΙΧΟΙ: Γιώργος Μιχαηλίδης
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΦΩΤΙΣΜΩΝ: Νίκος Σωτηρόπουλος
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: Πέτρα Μαυρίδη
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ: Τίνα Παραλή, Μυρτώ Κοσμοπούλου

Mε τους: Τάκη Χρυσικάκο, Διονύση Βούλτσο, Μάρκο Γέττο, Φάνη Δίπλα,  Σπύρο Κουβαρδά, Ελένη  Μποζάκη, Κωνσταντίνο  Νικούλη, Δημήτρη Παγώνη, Νίκη Παύλου, Βασίλη Σιδερόπουλο, Γεράσιμο Σοφιανό, Νάνσυ Χριστοπούλου.


Η τρελή του Σαγιό του Jean Giraudoux

Η Ωρελί, μια εκκεντρική Παριζιάνα, μαθαίνει το σχέδιο μιας ομάδας μαφιόζων επιχειρηματιών να σκάψουν συθέμελα το Παρίσι, για να αντλήσουν το πετρέλαιο που φημολογείται ότι κρύβεται στο υπέδαφός του.

Γνωρίζοντας την απληστία των επιχειρηματιών για εύκολο χρήμα, η Ωρελί, καταστρώνει ένα σχέδιο για να τους εξαφανίσει: πρώτα διαδίδει πως γνωρίζει πού ακριβώς βρίσκεται το πετρέλαιο και έπειτα με τη συνεργασία των φίλων της, περνάει τους μαφιόζους από μια δίκαιη δίκη και τους εγκλωβίζει σε ένα σκοτεινό υπόγειο. Έτσι, η Ωρελί, έχει τη μοναδική ευκαιρία να τους εξοντώσει και να προτείνει έναν κόσμο ελευθερίας και αλληλεγγύης απέναντι στην τυραννία του χρήματος

Σκηνοθετικό Σημείωμα: Ο κόσμος είναι σκληρός και άδικος όχι μόνο εξαιτίας της απληστίας και του κυνισμού των δυνατών αλλά και λόγω της αδιαφορίας και του εφησυχασμού των υπολοίπων. Η ζοφερή κατάσταση στη χώρα μας απαιτεί ίσως μια πιο θαρραλέα στάση ζωής. Γι’ αυτό το Άρμα Θέσπιδος του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας επέλεξε τη θαρραλέα Τρελή του Σαγιό του Jean Giraudoux, γιατί τώρα μας χρειάζεται, περισσότερο από ποτέ, μια μποέμ παριζιάνα που θα σηκώσει ανάστημα απέναντι στις τρελές απαιτήσεις των ισχυρών. Σ’ αυτήν την παράσταση Η Τρελή του Σαγιό, δεν είναι μια άστεγη, αλλά μια εκκεντρική ακτιβίστρια που τα βάζει με όλους και με όλα, αψηφώντας τον κίνδυνο. Όλοι οι χαρακτήρες παρουσιάζονται στην υπερβολή τους. Άλλοτε είναι εκκεντρικές φιγούρες, από τον κόσμο των ονείρων και της ουτοπίας και άλλοτε από τον τυραννικό κόσμο του χρήματος. Οι ηθοποιοί τρέχουν επί σκηνής σαν ήρωες του βωβού κινηματογράφου. Σε κατάσταση απόλυτης εξωστρέφειας. Ένα υπερφυσικό σωματικό θέατρο, γιατί τελικά, “Η Τρελή του Σαγιό”, είναι μια υπερφυσική ουτοπική κωμωδία.

Συντελεστές

Μετάφραση: Μίνως Βολανάκης
Διασκευή – Δραματουργική Επεξεργασία- Σκηνοθεσία: Χρήστος Στρέπκος
Σκηνικά-κοστούμια: Θάλεια Ιστικοπούλου
Κίνηση: Μαριμίλλη Ασημακοπούλου
Σχεδιασμός Φωτισμών: Νίκος Σωτηρόπουλος
Παίζουν οι ηθοποιοί:  Κατερίνα Κολλυροπούλου, Βασίλης Κόκκαλης, Γιάννης Τσάκωνας, Διονύσης Κλάδης, Βιβή Αλεξάνδρου.


H Zωή του Γαλιλαίου του Μπέρτολτ Μπρεχτ

Ο Μπέρτολτ Μπρεχτ, ο αναμορφωτής του σύγχρονου θεάτρου καταγράφει με ρεαλιστικό και ταυτόχρονα ποιητικό τρόπο την σύγκρουση του Γαλιλαίου με την Ιερά Εξέταση.Σκιαγραφεί με μοναδικό τρόπο τον σπουδαίο επιστήμονα που κινείται ανάμεσα στη γνώση και την έρευνα αλλά  και τον αντιδογματικό , σχεδόν επαναστατικό τρόπο συμπεριφοράς του. Ο μεγάλος Ιταλός αστρονόμος, μαθηματικός και φυσικός,   επιβεβαιώνει την θεωρία του Κοπέρνικου, αποδεικνύοντας ότι η Γη στρέφεται γύρω από τον Ήλιο και δεν αποτελεί το κέντρο του σύμπαντος. Ο θεμελιωτής της σύγχρονης επιστήμης, αποκηρύσσει την θεωρία του  συγκρούεται με την Ιερά Εξέταση και συνεχίζει την  πνευματική του δραστηριότητα μέχρι το τέλος της ζωής του.

Ο σκηνοθέτης της παράστασης  Κώστας Καζάκος σημειώνει για το έργο: Η Ζωή του Γαλιλαίου του Μπέρτολτ Μπρέχτ  είναι ένα σημαντικό βοήθημα για κάθε ανήσυχο πνεύμα και κυρίως για τους νέους ανθρώπους που πρέπει να  αντιμετωπίζουν την τέχνη και την επιστήμη με τον ίδιο σεβασμό . Η ίδια η ζωή του πολύπαθου επιστήμονα, το πάθος του για την Έρευνα και για την αποκάλυψη της Αλήθειας, η πεποίθησή του ότι η Επιστήμη πρέπει να κατακτά τη γνώση, αυστηρά και μόνο για το καλό της ανθρωπότητας, οι ανθρώπινες αδυναμίες του και η τρομερή αυτοκριτική του, μπορεί να είναι ένας αξιόπιστος οδηγός, μια  πυξίδα, στον φουρτουνιασμένο ωκεανό που ταξιδεύει ο σημερινός άνθρωπος…

Συντελεστές παράστασης

Μετάφραση: Οδυσσέας Νικάκης.
Σκηνοθεσία: Κώστας Καζάκος
Σκηνικά-κοστούμια: Θάλεια Ιστικοπούλου
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Χορογραφία: Μάρω Γαλάνη.
Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλος.
Καλλιτεχνικός Σύμβουλος στον Μπρεχτικό Τρόπο: Michael Seibel
Βοηθός σκηνοθέτη: Έλενα Αλεξανδράκη.

Στο ρόλο του Γαλιλαίου ο Κώστας Καζάκος. Παίζουν οι ηθοποιοί: Διονύσης Βούλτσος, Ηλίας Γιαννάκης, Φάνης Δίπλας, Αντρέας Θανασούλας,  Δημήτρης Καλαντζής,  Σπύρος Κουβαρδάς, Γιώργος Μάρκου, Πέτρα Μαυρίδη, Γεράσιμος Ντάβαρης , Θανάσης Σαράντος, Δωροθέα Στεργιώτη.

Συμμετέχουν: Δημήτρης Βαμβακάς, Σπύρος Καλλιβωκάς, Αναστάσιος Λέκκας, Γιάννης Χαρκοφτάκης, Κωνσταντίνος Χριστόπουλος, Τάσος Χρυσόπουλος και οι μικροί: Μάνος Μπαλασκάκης, Αλέξανδρος Παπούλιας

Ερμηνεύει η Μαρία Ρούτση

Παίζουν οι μουσικοί:
Γιώργος Γεωργιάδης – μαντολίνο
Τάσος Σχίζας – ακορντεόν
Νίκος Σκεπαρνιάς- κιθάρα
Μιχάλης Δάρμας- κοντραμπάσο


Το παιχνίδι του έρωτα και της τύχης του Μαριβώ

Ο σπουδαίος Γάλλος κωμωδιογράφος στήνει μία σατανική ίντριγκα γύρω από δύο ζευγάρια που ερωτεύονται αγνοώντας το ένα  την πραγματική ταυτότητα του άλλου. Πρόκειται για ένα παιχνίδι μεταμφιέσεων με συνεχείς ανατροπές και απρόσμενες καταστάσεις, με ευτυχές τέλος. Είναι ένα έργο, ύμνος στον έρωτα, γραμμένο από έναν από τους μεγαλύτερους θεατρικούς συγγραφείς. Ο Μαριβώ έζησε στην Γαλλία την εποχή που μεσουρανούσε το καλλιτεχνικό ρεύμα του Ροκοκό και οι μεγάλοι τεχνίτες του θεάτρου ήταν  οι πρωταγωνιστές της Comedia dell’Arte.

Ο σκηνοθέτης της παράστασης σημειώνει για το έργο: Για να ζωντανέψουμε την ροκοκό  ατμόσφαιρα του έργου, οι ηθοποιοί ασκήθηκαν σε τεχνικές της Comedia dell’Arte και στην  grammlote.  Την ιδιαίτερη αυτή «εκφραστική» γλώσσα  της Comedia όπου οι «θεατρίνοι»  μιλάνε ακαταλαβίστικα και παντομιμικά αλλά γίνονται απόλυτα κατανοητοί από το κοινό. Με αυτοσχεδιασμούς και στυλιζάρισμα προσπαθήσαμε να τονίσουμε το Marivaudage, το έντεχνο  δηλαδή στυλ γραφής των διαλόγων του Μαριβώ, όπου  με επιτήδεια και πνευματώδη λογοπαίγνια οι πρωταγωνιστές αποκαλύπτουν και τις πιο λεπτές αποχρώσεις των αισθημάτων τους στο κοινό. Αντιμετωπίσαμε «Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης» πάνω  απ’ όλα ως  παιχνίδι. Η σκηνοθεσία  και οι  ερμηνείες των ηθοποιών είναι ένα παιχνίδι ανάμεσα στην θεατρικότητα της Comedia και την «αισθηματικότητα» της Marivaudage. Ένα παιχνίδι ανάμεσα στην μεταμφίεση των χαρακτήρων  και τον πραγματικό τους  εαυτό. Και όπως είχε πει ο Όσκαρ Ουάιλντ, «Δώσε στον άνθρωπο μια μάσκα και αμέσως θα δεις ποιος είναι στ’ αλήθεια ο χαρακτήρας του».

Συντελεστές

Συγγραφέας: Μαριβώ
Μετάφραση: Γιάννης Βαρβέρης
Σκηνοθεσία-Διασκευή: Χρήστος Στρέπκος
Σκηνικά-κοστούμια: Θάλεια Ιστικοπούλου
Κίνηση: Μαριμίλλη Ασημακοπούλου
Φωτισμός: Νίκος Σωτηρόπουλος

Παίζουν οι ηθοποιοί: Γιάννης Τσάκωνας, Βασίλης Κόκκαλης, Ελένη Καλαντζοπούλου, Κατερίνα Κολλυροπούλου

 
 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
«Νώε» - Παρουσίαση του βιβλίου του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη στην Πάτρα

«Νώε» – Παρουσίαση του βιβλίου του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη στην Πάτρα

Οι εκδόσεις Κίχλη και το βιβλιοπωλείο Πίξελ Books μας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη «Νώε» την Τετάρτη ...
Ρέα Γαλανάκη «Πού ζει ο λύκος;»

Ρέα Γαλανάκη «Πού ζει ο λύκος;»

Είναι λεπτή, σχεδόν αόρατη, η γραμμή που μετατρέπει εντός μας ένα σημαντικό βίωμα σε ιστορικό γεγονός. Χωρίς να την ενδιαφέρει ...
Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης «Το χιόνι των Αγράφων»

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης «Το χιόνι των Αγράφων»

Κυκλοφορεί η τέταρτη έκδοση του μυθιστορήματος του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη «Το χιόνι των Αγράφων», ενός βιβλίου που επαινέθηκε από την κριτική, ...
«Μπρανκαλεόνε» - Νέο άλμπουμ από τον Παύλο Παυλίδη

«Μπρανκαλεόνε» – Νέο άλμπουμ από τον Παύλο Παυλίδη

«Ο μάγος Μπρανκαλεόνε θα μπορούσε να είναι κάποιο φανταστικό πρόσωπο. Όμως είναι απολύτως υπαρκτό. Πρόκειται για τον αγαπημένο μου φίλο ...

Σχετικά με τον αρθρογράφο:

Έχει γράψει 13876 Άρθρα

Στο tetartopress.gr φιλοξενούνται καθημερινά απόψεις, σχόλια και θέματα για επιλεγμένες στιγμές της επικαιρότητας, με έμφαση στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στο βιβλίο, στη μουσική, στα ταξίδια και στην ιστορία. Το tetartopress.gr είναι μια διαδικτυακή εφημερίδα που σκοπό έχει να δώσει µια κριτική µατιά σε θέματα με πολιτιστικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικοπολιτικό ενδιαφέρον.

RELATED ARTICLES

Back to Top